Posted on Saturday · Reblog
dirkminaj:

strider-inquire:

BRO: Hey there pretty mama.((Did i ever mention I used to watch a lot of Johnny Bravo as a kid?))

Oh my fucking god.
Posted on Friday · Reblog
Posted on Friday · Reblog

aidantuurner:

i was presenting something in english the other day and this kid started snickering and laughing at me so i just stopped in the middle of talking and stared at him with the best evil look ever and

image

123,212 notes - Reblog
Posted on Friday · Reblog
Posted on Friday · Reblog
xstayfocused:

life goals
Posted on Friday · Reblog
hefuckin:

smilefor-medarling:

**Edited and added, since now I can say it without crying.*
My Dad committed suicide on January 13, 2013. He suffered from depression for 10 years, and I was lucky to have him around as long as I did. In his honor I got the last thing he wrote to me on my bicep in his handwriting in blue ink, his favorite color. I’ll miss him forever, and now I’ll have a reminder that he loves me every time I look in the mirror. 

beautiful.

generalbooty:

yeah so i slept with this dude last night and idk we were chatting a bit  during the sexy time and for some reason his birthday came up and i was like “wait 25th of september? DUDE me TOO, wtf thats such a coincidence” and he was like “really? we have the same birthday? are u fuckin with me?” and i just looked down at his penis literally inside my vagina and was like “well technically yeah” and he was like haha nice one and high fived me

56,981 notes - Reblog

cuphaz:

when i was 14 my teacher made fun of my pimples in front of the whole class and my best friend was furious so whenever she saw the teacher she’s like “OH YOU GET NEW CRINKLES TODAY” “DID YOU LOSE WEIGHT COS APPARENTLY YOU DIDN’T” “HEY MA’AM IS THAT YOUR BUTT OR IS THAT YOUR BELLY THEY LOOK THE SAME” she got detention almost everyday even i told her to stop she still did it anyway if you dont know what golden friendship is this is

179,510 notes - Reblog
Posted on Friday · Reblog
geniusorinsanity:

aka-hawkeye:



This is the greatest thing I have ever reblogged.
Posted on Friday · Reblog

ivettehomestuck:

almondskeyess:

no but really short people are so mean dude. i got a lot of short friends and they kinda scare me

us tall people are so nice and soft-hearted and everyone always picks on us for being tall and we’re like “haha yeah”

short people will easily start planning a murder if u pick on them

It’s because they’re closer to hell.

230,791 notes - Reblog
Posted on Friday · Reblog
Posted on Friday · Reblog
silverie-stitches:

lusoric:

gallowscalibratorh3h3:

……WHATS SAD IS I HAVE SEVERAL GREAT GUYS I GAME WITH AND THEYA RE SWEETHEARTS AND NOT THE ASSHOLES WHO MAKE FUN OF FEMALE GAMERS
AND I ONCE DID THIS AND OMG I WAS LIKE COVERED WITH AMO AND I LAUGHED ALL
'AWW YEEEA MY MAN WHORES KNOW HOW TO KEEP MAMA HAPPY'
AND I SWEAR THEY LAUGHED SO MUCH ONCE CHOKED ON A CIGARETTE LKSDHFLHK

At first I thought this was going to be one of those “gamer girl” posts about how “girls suck at video games lolzor” and I was like ugh, running out of ammo is a normal thing it doesn’t make you bad gamer and being a girl doesn’t make you a bad gamer. THEN I SAW THE REST OF THE GIF OMF

beginning-of-a-rebellion:

hidden-disaster:

michellehartson:

shadesandgoldbullets:

littlefuckinglesbian:

I wonder whose arms I would run and fall into, if I was drunk in a room with every person I have ever loved.

Wow.

just wow….

The real question is who in that room would still catch you.

woah. this was already intense, but that last comment hit hard.

220,742 notes - Reblog
Trek Yourself
C R E D I T Starfleet Pale Blue